Segolis in Israel

2016 - Jan-Feb ; Mar-Apr ; Jul-Galapagos ; 2017 - Aug Dolomites ;

2018 - Aug Madagascar - part 1 ; part 2 ;2019 - Apr Italy ; Aug Mongolia

מרץ - אפריל 2016

בשל השיטפונות הכבדים השנה, התמלא הגב שבנחל צין והפך לאגמון קטן. בילינו שם כמה שיותר בעיקר בימים החמים. בסופי שבוע זה היה נראה ממש כמו חוף ים

באחת הטבילות מיכל השאירה את השעון ליד הגב וכשיצאה לא מצאנו אותו. אנשים שהיו שם אמרו שראו שועל עם שעון בפה. חשבנו שהם הוזים אבל אחר כך ראינו את השועל- אם כי את השעון הוא לא החזיר

מורן חשב שזה ממש בזבוז שזואי, שראתה כבר שעות על גבי שעות של דורה- לא הספיקה להגיד: חטפני אסור לך לחטוף

מורן מתמודד עם המים הקרים בעזרת חליפת צלילה

בפורים נסענו בפעם הראשונה מאז שחזרנו לארץ לחופשה משפחתית בצפון

ביום הראשון טיילנו בנחל בית העמק- היה מקסים ומלא פריחה

לוטם עם פרח לוטם

בנוסף עצרנו בהפנינג פורים בכרמיאל וישנו אצל חברים במצפה תובל

ביום השני טיולנו במונפור ובנחל כזיב. היה מדהים!

אחרי הטיול עצרנו במסעדה האהובה על מיכל בצפון בג'יש. הסתבר שמאז הפעם האחרונה שהיא הייתה שם התחלפה המסעדה, אבל האוכל היה דומה והתענגנו כולנו על מאכלים מקומיים כמו קישואים ממולאים ברוטב יוגורט, עלי גפן ממולאים ועלי חובזה מאודים

ביום השלישי עשינו טיול לבריכת המשושים בגולן. הגענו מוקדם לשמורה (כהרגלנו) והתחלנו את המסלול ראשונים. כך מצאנו את עצמנו בבריכת המשושים לגמרי לבדנו.

המים היו קפואים אבל זה לא עצר את לוטם ומיכל מלהיכנס מעיין לעומת זאת בחר להסתכל על שפירית בזמן ההגחה מהגולם

הלכנו לעדלאידע המסורתית של שדה בוקר. הלכנו גם לראות את המתקנים בעת ההקמה

קריאת המגילה עם המשפחה של מיכל

את ליל הסדר בילינו עם המשפחה של מורן בביתנו בשדה בוקר. סבא איתן הסביר והראה לנו כמה סרטונים מגניבים ביותר של שירים הקשורים לפסח

מה נשתנה הלילה הזה

ניצלנו את ההזדמנות לחגוג לזואי את היומולדת הרביעית

אחרי הסדר הלכנו לכמה טיולים עם משפחה וחברים

עם המשפחה של מורן- ברמת דיבשון ובנחל וגב חווה. מעולם לא ראינו את גב חווה מלא כל כך!

עם משפחת פורת בנחל צאלים עליון ובנחל אשלים כולל לינה בשטח. שרדנו את החום בטבילה, שחיה וקפיצה לגבים. היה כיף חיים!