Segoli's in Australia

Click here for previous Segoli's in the USA

Click Here for English version of site

2012 - Sep; Oct; Nov; Dec

2013 - Jan-Feb; Tasmania; Mar-Apr; May (Hinchinbrook); Jun; Jul-Aug; Sep; Oct; Nov-Dec

2014 - Jan (Thailand); Feb; Mar; Apr; May; Jun; Jul; Aug

Click here for the new Segolis in Israel

אפריל 2014

באפריל באו סבא איתן וסבתא דורין לביקור

בלי לחשוב פעמיים נסענו לשבוע מסלול ליד אליס ספרינגס בזמן שהם שמרו על הילדים

הטיול הלך לאורך רכס מקדונל שהוא רכס מאוד עתיק ודרמטי. הוא התרומם לפני 300 מליון שנה והיה בזמנו בגובה של הר אוורסט. היום הוא מגיע לגובה 1531 מטרים מעל הים

בודקים וואטסאפ מהפסגה

הכי התלהבנו מסלעי חול עם דוגמאות של גלים שנוצרו בימה שהייתה שם לפני שהרכס התרומם

למרות שעכשיו תחילת החורף, היומיים הראשונים של המסלול היו חמים במיוחד עד 39 מעלות בצל. התחלנו ללכת לפנות בוקר, נחנו בצהרים וניצלנו כל הזדמנות לטבול ולשחות.

חוץ מוולבי אחד, לא ראינו הרבה יונקים. לעומת זאת ראינו שפע זוחלים, חרקים ועכבישים

עשינו טעות בחישוב הימים ולכן חסר לנו אוכל ליום האחרון. ארוחת הערב האחרונה במסלול כללה חצי טורטיה עם טונה וחטיף ציפס

בינתיים הילדים נהנו עם סבא איתן וגרני דורין בטאונסוויל

אחרי שבוע הם הצטרפו אלינו ונסענו כולם ביחד לבקר בקינגס קניון ובאייריס רוק. אלו האתרים הכי מפורסמים במרכז אוסטרליה ולא בכדי

הקניון הוא גן עדן בין מצוקים אדומים ותלולים. עשינו טיול מקסים בתוך הואדי ולאורך המצוק

עיסוי רגליים אחרי טיול ארוך

הסלע הוא גוש של אבן חול אדומה שמתנשא לגובה של 350 מטר מעל מישור אינסופי. עשינו טיול של 10 ק"מ מסביב לבסיס והתפעלנו מכל זווית

זואי נהנתה מאמצעי התחבורה השונים שעמדו לרשותה: ברגל, במים, על הכתפיים ובמנשא

למחרת בילינו קצת זמן במרכז המבקרים. לוטם עשתה ציור בסגנון אבוריגיני, מעיין למד איך לזרוק בומרנג וזואי התיידדה עם הגמלים

דינגו – כלב בר אוסטרלי
אמו – היען האוסטרלי

בדרך חזרה מצאנו בצידי הכביש את הלטאה הכי מדהימה בעולם

Thorny Devil

מורן מנסה טיפול חדשני נגד התקרחות

רוב הטיול בישלנו לעצמנו אבל ביום האחרון חגגנו: בבוקר הייתה ארוחת פנקייק בקמפינג שישנו בו, ובערב אכלנו במסעדה מיוחדת. בצלחת: אגרול תנין, סטייק קנגורו, נקניקיות גמל וסלט אמו