Segoli's in the USA

2009 - Sep-Oct; Lassen; Redwood; Nov; Dec                  English Version of site

2010 - Jan; Feb; Mar; May; Aug (South Africa); Sep-Oct; Nov; Dec

2011 - Jan (Costa Rica);Feb-Mar; Apr; May; Jul; Aug-Sep; Oct; Dec

2012 - Jan-Feb; Mar; Apr; May; Jun; Jul-Yellowstone; Jul-Hawaii

Click here for the new Segoli's in Australia

אוגוסט ספטמבר 2011

באוגוסט התחילה שנת הלימודים. מעיין עלה לכיתה ב' ולוטם ל-א

גנבנו טיול אחרון של ים בפנינסולה של פוינט ריי בחוף הפסיפי. נסענו לאתר הקמפינג על דרך עפר עם אופניים

היה כיף.

רוב הזמן.

את שאר הזמן הילדים בילו על החוף בהתרוצצות וכמובן באיסוף אבנים וצדפים

בסוף שבוע נוסף נסענו לטיול בשמורת פיניקל'ס

Pinnacles

הגענו מוקדם בבוקר וערפל כיסה את הכול, אבל מהר מאוד הוא התפזר ויכולנו להתרשם מתצורות הסלע המעניינות שבשמורה שנוצרו מפעילות געשית

זחלנו במערה טבעית שנוצרה מהתמוטטות של תקרת קניון ועברנו גם במערה מלאכותית שנחצבה בהר

כשניסינו לחזור דרך המערה חסם את דרכנו עכסן

rattlesnake

אחד הנחשים המסוכנים ביותר באמריקה. הוא היה נחוש בדעתו לשמור על פתח המעקה והרעיד את הזנב במרץ כאות אזהרה. רק לאחר שמורן דחף והרים אותו עם ענף גדול הוא הצליח להעביר אותו לעץ סמוך ולפנות לנו את הדרך. הנחש המשיך לעכסן במלוא המרץ גם שם

בספטמבר הגיעה סבתא יעל לביקור של שבועיים. נסענו איתה לאזור נפה שידוע בגפנים והיקבים שלו. זהו אחד מהאזורים המפורסמים ביותר בעולם בתחום תעשיית היין. האזור מאוד תיירותי אבל אפשר למצוא בו גם יקבים קטנים ויצירתיים כמו היקב ארטסה המארח אומן שעיצב את המבנה ומציג שם עבודות אומנות

נהנינו מהעיצוב אבל לא פחות מהיין

לקחנו את סבתא יעל גם לאגם טאהו שבהרי הסיירה. שם עלינו ברכבל לראות את הנוף המדהים

הסתובבנו לאורך האגם, השתכשכנו במים הקרים וסתם הסתלבטנו

חגגנו את ראש השנה עם הקהילה הישראלית. אנחנו היינו אחראיים על הפעילויות לילדים אז הם בעיקר למדו על דבורים ואיך הן מכינות דבש (אנחנו אנטומולוגים אחרי הכול). הבאנו דוגמאות של דבורים שונות ודבשים בטעמים שונים. עשינו גם משחקים אחרים שקשורים במנהגים של החג.