Segolis in Israel

2016 - Jan-Feb ; Mar-Apr ; Jul-Galapagos ; 2017 - Aug Dolomites ;

2018 - Aug Madagascar - part 1 ; part 2 ;2019 - Apr Italy ; Aug Mongolia

טרק בדולומיטים אוגוסט 2017

יצאנו למסלול של 14 יום בהרי הדולומיטים האיטלקיים. השביל נקרא אלטה וויה 1 והוא הולך לאורך הרכס מצפון לדרום בגובה ממוצע של כ2000 מטר. מעבר לנופים המדהימים היתרון של המסלול הוא שיש מערכת מאוד מסודרת ונוחה של בקתות לכל אורך המסלול

ההתחלה הייתה קצת מאתגרת- הגענו לאיטליה מאוחר בערב. החלטנו לנסוע קרוב לתחילת המסלול (אגם בראייס) עוד בלילה, אבל בשל טעות בשם המלון התקשינו למצוא אותו ורק באמצע הלילה אחרי התברברות לא קלה הגענו אל המנוחה והנחלה

בנוסף, למחרת בבוקר ההתארגנות לקחה יותר מהמצופה כך שהתחלנו את המסלול רק בסביבות הצהרים. המסלול מתחיל בעלייה מטורפת של 800 מטר ועם העייפות של היום הקודם, נעליים שלחצו וסחיבה של הרבה יותר מידי מים (מה לעשות- אנחנו רגילים למדבר) הגענו ב18:00 בערב לבקתה הראשונה באפיסת כוחות. שם קיבלה את פנינו ארוחת ערב חמה, חדרון בסיסי אבל נוח ונוף מהמם בשקיעה. למזלנו שאר הימים היו קלים בהרבה

הנופים לכל אורך המסלול היו עוצרי נשימה והתפרשו לכל הכיוונים. התפעלנו (והצטלמנו) בלי סוף

ענן מלמעלה, ערפל מלמטה

גם הפריחה הייתה מהממת, עם שפע של חרקים וגם חיות אחרות

צפיר האלפים מרמיטה

היה לנו הרבה זמן משחק ועל אף התיקים הכבדים לא התחרטנו על שלל הפעילויות וההפעלות שסחבנו על הגב - משחקי קלפים, משחקי קופסה, ספרים, דפי צביעה ועוד

מיכל קוראת בקינדל

הילדים היו מדהימים- סחבו, עזרו, שיעשעו את זואי, ולא התייאשו גם בעליות הכי קשות. זואי (בת 5) לא ביקשה פעם אחת שנרים אותה

זואי קיבלה מדבקות כל הדרך ובימים מאתגרים במיוחד בובות שהפכו לחלק בלתי נפרד מהוואי הטיול

זואי מגיעה לחדר ובובת המתנה שלה מחכה לה על המיטה

מראש ריווחנו את המסלול כך שלא נצטרך ללכת הרבה כל יום ובשתי בקתות נשארנו שני לילות מה שאפשר לנו לעשות גם מסלולי צד

מיכל קופצת לאגם הקר טיול בוקר של מורן

מורן לקח את מעיין לטפס לקרחון

והפיל אותו כל הזמן על הקרח

מורן גם עשה לילדים אימונים בטיפוס הרים

רוב הזמן הצלחנו להתחמק מהגשם אבל פעם-פעמיים לא הייתה ברירה והלכנו בגשם שוטף ואפילו בברד! היה קצת מלחיץ- בעיקר כשהיה מלווה בברקים ורעמים אבל בסה"כ חוויה

חלק מהבקתות היו בסיסיות וישנו בחדר עם עוד אנשים (ריחמנו בעיקר עליהם) אבל חלק היו מאוד מפנקות. לרובן היה נוף מדהים

בנוסף, בחלקן היה אוכל מעולה- ממש כמו במסעדה

ביום העשירי הצטרפו אלינו דקלה (אחות של מיכל) ומשפחתה והלכנו ביחד את ארבעת הימים האחרונים של המסלול. האיחוד המרגש נתן לנו פוש אחרון וסיימנו את המסלול עייפים אך מרוצים

אחרי המסלול בילינו יומיים באגם גארדה

יום אחד הוקדש לפארק השעשועים גארדה-לנד - אם תשאלו את מיכל זה היה יותר מתיש ומאתגר מ14 ימי מסלול אבל הילדים היו מאוד מרוצים

ביום השני היו לנו תכניות מפוארות אבל אחרי ניסיון כושל לצאת מהמלון, הגענו למסקנה שאולי גם לנו מגיע יום אחד של מנוחה - אם תשאלו את מורן זה היה יותר מאתגר מ14 ימי מסלול אבל הילדים ומיכל היו מאוד מרוצים