Segolis in Israel

2016 - Jan-Feb ; Mar-Apr ; Jul-Galapagos ; 2017 - Aug Dolomites ;

2018 - Aug Madagascar - part 1 ; part 2 ;2019 - Apr Italy ; Aug Mongolia

מדגסקר אוגוסט 2018 - חלק שני

את המשך הטיול עשינו בקצה הדרומי של מדגסקר - בשמורת ברנטי. השמורה מפורסמת ביער הקוצני, בלמור זנב הטבעות (כמו בסרט מדגסקר) ובלמורי סיפאקה "הלמור הרוקד" שיש להם הליכה מאוד אופיינית ומצחיקה כשהם עוברים מעץ לעץ. בילינו שלושה ימים בבקתה בתוך השמורה ועשינו טיולי יום ולילה

יוגה עם למור מעיין מקריא סיפור למקומיים

למור ורוד

סיפאקות ביער הקוצני

Mouse Lemur

משם טסנו לחלק הדרום מערבי של מדגסקר להתנדבות במקלט להצלת למורים בשמורת רניאלה. התנדבנו יומיים בעזרה בטיפול בלמורים- חתכנו להם את האוכל, ניקינו להם את הכלובים, אספנו להם עלים, ואפילו אספנו להם פירות באובב! הייתה חוויה נהדרת

השמורה הייתה במרחק הליכה מחוף הים אז בילינו גם שם וגם יצאנו לשייט תצפיות על ליוויתנים

משם נסענו לטיול של יומיים בשמורת איסאלו- רמה מאבן חול אדומה שיש בה קניונים מדהימים

היום הראשון התארך עד מאוד כי חלקנו לא הרגישו טוב, המדריך התעקש לספר כל סיפור פעמיים והדרך הייתה ארוכה. הגענו בחשכה לקמפינג בו חיכתה לנו ארוחת הערב (צלי זבו- שהוא סוג של בקר) ואוהלים עם מזרונים. ישנו טוב מאוד באותו הלילה

למחרת המשכנו ועשינו תצפית מדהימה על השמורה. אחה"צ הלכנו בקניון מקסים לבריכת מים טבעית עם מפל

שחינו במים הקפואים והתחממנו כמו הלמורים

לאחר מכן טסנו חזרה לעיר הבירה במרכז האי ונסענו ליעד האחרון- שמורת אנדסיבה. בדרך עצרנו בחוות זוחלים שבה ראינו מגוון מטורף של זיקיות ועוד חיות

שמורת אנדסיבה מפורסמת ביערות הגשם שלה ובלמור האינדרי- שהוא הלמור הגדול ביותר והיחיד ללא זנב. מה שעוד מיוחד באינדרי הוא שהם מתקשרים ע"י קריאות רמות שנשמעות למרחקים של עד מספר קילומטרים. כל בוקר ואחה"צ שמענו את הקריאות שלהם מהבקתה שלנו, ובסיורים בשמורה ראינו אותם שרים ומקפצים בין הצמרות