Segoli's in Australia

Click here for previous Segoli's in the USA

Click Here for English version of site

2012 - Sep; Oct; Nov; Dec

2013 - Jan-Feb; Tasmania; Mar-Apr; May (Hinchinbrook); Jun; Jul-Aug; Sep; Oct; Nov-Dec

2014 - Jan (Thailand); Feb; Mar; Apr; May; Jun; Jul; Aug

Click here for the new Segolis in Israel

יולי - אוגוסט 2013

לכבוד יום הנישואין העשירי שלנו נסענו לספארי צלילות של שלושה ימים ב

Great Barrier Reef

ריף האלמוגים הגדול בעולם הנמצא לחופי אוסטרליה. אחרי שלוש שעות מתישות של שיט קופצני הגענו אל הריף ויצאנו לצלילה הראשונה. כחמש דקות מתחילת הצלילה ראינו צב ים ומיד אח"כ כריש, שלא לדבר על שלל הדגים... בסה"כ צללנו 11 פעמים באתרים שונים לאורך הריף כולל שתי צלילות לילה (את אחת מהן מורן הפסיד כי היה לו ראיון עבודה טלפוני על הסיפון!). בשאר הזמן נחנו ואכלנו המון- כל פעם שיצאנו מהמים חיכתה לנו ארוחה או לפחות קפה ועוגה. הצוות דאג להכול ולנו נותר לקפוץ למים. היה מעולה.

בדרך לריף שנייה לפני ההקאה
לפני צלילת בוקר

באוגוסט נסענו לחופשה בשמורת קקדו שבצפון מרכז אוסטרליה, הגדולה בשטחה ממדינת ישראל

טיילנו בשמורה עם יוליה ואנדריי, חברים טובים מהארץ שהסתובבו באוסטרליה במשך מספר חודשים

הילדים מאוד נהנו מתשומת הלב הנוספת

גולות הכותרת של הפארק הם נוף סוואנה ומישורי ביצה משובצים בגבעות מאבן חול אדומה

קיני טרמיטים

היה חם מאוד אבל אי אפשר היה לשחות או אפילו להתקרב למים כי הם מלאים בקרוקודילים שיכולים להגיע לאורך של מספר מטרים

כפיצוי בילינו אחר הצהרים בבריכה שבקמפינג והתקררנו בממטרות בכל הזדמנות

בנוסף ראינו הרבה עופות מים כמו אנפות, שקנאים, ברווזים וגם הרבה תוכים

קקדו צהוב ציצית

באזורים הסלעיים ראינו גם סוגים שונים של קנגרו ווולבי

פוסום
קנגרו צעיר יונק מאמא

רוב השמורה בבעלות אבוריג'ינית ויש בה שבטים שעדיין חיים בדרך המסורתית והרבה מאוד ציורי קיר. לפני בוא האדם הלבן לאוסטרליה במאה הקודמת הייתה כל היבשת מאוכלסת באבוריג'ינים. בשונה מהאינדיאנים של אמריקה שהיו להם תרבויות מאוד מפותחות כולל חקלאות, מסחר, ערים וכתב, האבוריג'ינים חיו כציידים לקטים עד לזמנים מודרני

מי שרוצה להבין למה, יכול לקרוא את הספר "רובים, חיידקים ופלדה" של ג'ארד דיאמונד

הצטרפנו לכמה סיורים שמלמדים על ציורי הקיר ועל התרבות שלהם והיה מאוד מעניין

אם כי, אנחנו חייבים להודות שעד סוף הטיול כבר קצת נמאס לנו לשמוע על זה

ציורי סלע טיפוסיים וספינה מ1850

לקינוח נסענו לשמורת קתרין גורג' שיש בה קניון מקסים מאבן חול אדומה. עשינו מסלול של שישה קילומטרים לאורך הקניון עד שהגענו לנקודה שבה אפשר ומומלץ להיכנס ולשחות במים. בילינו שם מספר שעות וחזרנו בשיט עם סירה

מורן ולוטם קופצים למים

בחודש הבא- סידני וההרים הכחולים...