Segoli's in Australia

Click here for previous Segoli's in the USA

Click Here for English version of site

2012 - Sep; Oct; Nov; Dec

2013 - Jan-Feb; Tasmania; Mar-Apr; May (Hinchinbrook); Jun; Jul-Aug; Sep; Oct; Nov-Dec

2014 - Jan (Thailand); Feb; Mar; Apr; May; Jun; Jul; Aug

Click here for the new Segolis in Israel

מאי 2013

המטרה העיקרית שעמדה לפנינו החודש הייתה הכנה ויציאה למסלול הליכה של 5 ימים באי הינצ'נברוק שנחשב כאחד המסלולים היפים ביותר באוסטרליה

זה כלל הכנה פסיכולוגית של הילדים (החדרת מוטיבציה, וקניית צ'ופרים לדרך), הכנה פסיכולוגית שלנו (לא הולך להיות קל), קניית ציוד (קל וקומפקטי ככל האפשר) וכו

טיול הכנה של עשר קילמטר

לא מאוד תרם לעניין שהיינו חולים כמעט כל החודש: בהתחלה זואי חטפה מחלת הפה והגפיים (לא זה לא הפה והגפיים כמו שיש לחיות, אבל עדיין לא נעים). מורן נדבק ממנה והיה מושבת לשבוע. גם לוטם ומעיין היו קצת חולים ונשארו בבית מספר ימים. אחר כך זואי פיתחה פריחות משונות על הפנים והגוף ורק אחרי 5 רופאים, טיפול אנטיביוטי כושל וביקור בחדר המיון הסתבר שזו עוד התקפה של המחלה

בקיצור, היה שמח

זואי המסכנה

בנוסף, מיכל עדיין נסעה ליומיים בשבוע לקיירנס לעבוד על פרויקט המחקר החדש

מאכילים יתושים בכלובי הניסוי

למרות כל הקשיים הצלחנו להתארגן ולמרבה המזל והפלא כולם היו בריאים ביום היציאה לטיול האי הינצ'נברוק כולו הוא שמורת טבע אחת גדולה. עד 40 אנשים מורשים להיות על המסלול בו זמנית וצריך להזמין מקום מראש. האי מאוד מגוון וכולל פסגות של עד 1000מ', נהרות נחלים וביצות, חופים יפיפיים ויערות גשם, אקליפטוס ומנגרובים. המסלול מסומן אך לא מתוחזק וכולל הרבה חציות נחלים ונהרות, הליכה על חופים אך גם בתוך צמחיה עבותה וביצות

ביום הראשון יצאנו עם סירה שהורידה אותנו במפרץ מבודד. הלכנו מספר קילמטרים לאורך החוף ואז הלכנו בתוך היער עד לאתר קמפינג ליד מפל עם בריכת מים

רחצת ערב ב

Mulligan falls

ביום השני טיפסנו בתוך צמחיה עבותה שלאט לאט נפתחה עד שהגענו לאוכף- שם אכלנו ארוחת צהריים

משם המסלול ירד בהדרגה לכיוון מפרץ זואי . לפני הירידה הסופית הגענו לנוף מהמם של המפרץ מראשו של המפל

Zoe falls

הילדים מאוד התרגשו מהשם

היום השלישי היה הקשה ביותר. המסלול נכנס לאזור ביצתי עם הרבה יתושים. חצינו הרבה ערוצים ונזהרנו מהצמחייה הקוצנית

לבסוף טיפסנו לאוכף בדרך ל

Little Ramsey Bay

והמשכנו על החוף עד שהגענו תשושים לאתר הלינה- ישר על החוף

רק זואי שבילתה את רוב היום במנשא היתה מלאת אנרגיה והיה לה קשה להרדם

כפיצוי ביום הרביעי זכינו למנוחה יחסית. המסלול היה קצר וקל והיה הרבה זמן חופשי לרחצה ומשחק על החוף

צב ים

במאמץ רב מורן הצליח לפתוח לנו אגוז קוקוס, שתינו את המים ואכלנו ממנו. מזג האוויר היה מקסים והיינו לגמרי לבד.

את היום החמישי והאחרון התחלנו מוקדם מאוד כי היינו צריכים להגיע לנקודת איסוף בשפך נהר עד 9:30 בבוקר

התרגשנו מאוד כשהגענו לשלט המציין את סיום המסלול

בזמן שחיכינו לסירה פגשנו אנשים שהגיעו עם קיאק. הם מאוד הופתעו לראות ילדים על המסלול והחמיאו להם על ההישג. הילדים זרחו מאושר וגאווה

הבטחנו לילדים שהם יבחרו מסעדה לצהרים. כמובן שמצאנו את עצמנו במקדונלד אבל אחרי 5 ימים של אוכל יבש אפילו זה היה מפתה